Actualităţi economice

România la târgul DESTINATIONS, Londra, 4-7.02.2016

Autoritatea Naţională pentru Turism va participa cu stand naţional la Târgul de TurismDESTINATIONS 2016 ce se va desfăşura în perioada 4-7 februarie a.c. la centrul expoziţional Olympia din Londra.

DESTINATIONS este cel mai mare târg de turism din Marea Britanie dedicat exclusiv publicului şi atrage anual peste 35.000 de vizitatori. Anul acesta la DESTINATIONS vor expune peste 800 de companii din domeniu: birouri naţionale de turism, tour operatori, hoteluri, linii aeriene, companii de rent-a -car, etc. reprezentând peste 90 de ţări şi teritorii.

Manifestarea atrage, cu precădere, vizitatori din Londra şi din împrejurimi, pe o rază de cca 50 mile/80 km în jurul Londrei (85% din vizitatori), practic populaţia din zone afluente şi cu acces uşor la infrastructura de transport aerian. Peste 89% din vizitatori aparţin categoriilor ABC1 (educaţi, cu nivel mare al venitului disponibil) şi ceea ce este cunoscut ca „affluent greys”- vizitatori peste 50 ani, pensionaţi, care călătoresc în mod regulat, au banii şi timpul necesar pentru vacanţe.

Participarea ANT la acest târg internaţional de turism se va face cu un stand standard de 32 mp, mobilat de către organizatori şi decorat de către Biroul de Turism de la Londra.

În cadrul standului României la DESTINATIONS şi-au anunţat prezenţa următorii co-expozanţi: Consiliul Judeţean Sibiu, Consiliul Judeţean Mehedinţi, Asociaţia Litoral-Delta Dunării, Romanian Convention Bureau, Aldo Tours, Alis Holidays, Carpathian Travel Centre, Untravelled Paths şi compania aeriană Blue Air.

Având în vedere plasarea Transilvaniei pe locul 1 în topul mondial al regiunilor de vizitat în 2016, realizat de Lonely Planet, ANT va promova Transilvania la această ediţie deDESTINATIONS dar o va folosi şi ca locomotivă pentru a aduce în atenţia publicului britanic şi celelalte zone cu potenţial turistic din România.

De asemenea, Biroul de turism de la Londra a realizat un parteneriat cu Sony Pictures care va lansa, imediat după târg, varianta pe DVD a filmului de animaţie Hotel Transylvania2. La stand va exista un panou cu Castelul Bran şi cu personajele din desenul animat. Toţi vizitatorii care-şi fac o poză în faţa panoului cu Castelul Bran şi o pun pe Twitter cu hashtag-ul #visithotelt pot caştiga premii oferite de Sony Pictures şi ANT.

Vizitatorii care trec pe la standul României vor putea participa zilnic la tombole ce au ca premii bilete de avion spre România oferite de compania aeriană Blue Air.

Produse bio tradiţionale româneşti vor fi servite vizitatorilor pe parcursul celor patru zile de târg.

"În 2016 nu trebuie să mai existe turist în Marea Britanie sau oriunde altundeva în lume care să nu fi aflat de Transilvania şi care să nu-şi dorească să ne viziteze măcar o dată. Iar dacă vin în Transilvania îi invităm să-şi extindă sejurul pentru că România are multe de oferit în toate zonele sale geografice", a declarat reprezentantul ANT la Londra, Răzvan Marc.

Comunicat de presă privind impactul invocării art. 50 din TUE asupra comunităţii româneşti din Regatul Unit

21.03.2017

În contextul apropierii datei invocării, de către guvernul britanic, a articolului 50 din Tratatul Uniunii Europene, precizăm că acest gest permite iniţierea negocierilor privind retragerea…

Q&A – teme de interes în context Brexit

21.03.2017

1. Condiţii de muncă Q: Cum obţin card de muncă? A: Începând cu 1 ianuarie 2014, cetăţenii români se bucură de aceleaşi drepturi pe piaţa britanică a muncii ca şi toţi…

România participă cu Pavilion național la IFE 2017, cea mai importantă manifestare expozițională de profil alimentar din Marea Britanie

23.03.2017

La 21 martie 2017, Ambasadorul României la Londra, domnul Dan Mihalache, a vizitat Pavilionul României din cadrul târgului International Food & Drink Event (IFE), care se desfășoarǎ între …