Actualităţi economice

România la târgul DESTINATIONS, Londra, 4-7.02.2016

Autoritatea Naţională pentru Turism va participa cu stand naţional la Târgul de TurismDESTINATIONS 2016 ce se va desfăşura în perioada 4-7 februarie a.c. la centrul expoziţional Olympia din Londra.

DESTINATIONS este cel mai mare târg de turism din Marea Britanie dedicat exclusiv publicului şi atrage anual peste 35.000 de vizitatori. Anul acesta la DESTINATIONS vor expune peste 800 de companii din domeniu: birouri naţionale de turism, tour operatori, hoteluri, linii aeriene, companii de rent-a -car, etc. reprezentând peste 90 de ţări şi teritorii.

Manifestarea atrage, cu precădere, vizitatori din Londra şi din împrejurimi, pe o rază de cca 50 mile/80 km în jurul Londrei (85% din vizitatori), practic populaţia din zone afluente şi cu acces uşor la infrastructura de transport aerian. Peste 89% din vizitatori aparţin categoriilor ABC1 (educaţi, cu nivel mare al venitului disponibil) şi ceea ce este cunoscut ca „affluent greys”- vizitatori peste 50 ani, pensionaţi, care călătoresc în mod regulat, au banii şi timpul necesar pentru vacanţe.

Participarea ANT la acest târg internaţional de turism se va face cu un stand standard de 32 mp, mobilat de către organizatori şi decorat de către Biroul de Turism de la Londra.

În cadrul standului României la DESTINATIONS şi-au anunţat prezenţa următorii co-expozanţi: Consiliul Judeţean Sibiu, Consiliul Judeţean Mehedinţi, Asociaţia Litoral-Delta Dunării, Romanian Convention Bureau, Aldo Tours, Alis Holidays, Carpathian Travel Centre, Untravelled Paths şi compania aeriană Blue Air.

Având în vedere plasarea Transilvaniei pe locul 1 în topul mondial al regiunilor de vizitat în 2016, realizat de Lonely Planet, ANT va promova Transilvania la această ediţie deDESTINATIONS dar o va folosi şi ca locomotivă pentru a aduce în atenţia publicului britanic şi celelalte zone cu potenţial turistic din România.

De asemenea, Biroul de turism de la Londra a realizat un parteneriat cu Sony Pictures care va lansa, imediat după târg, varianta pe DVD a filmului de animaţie Hotel Transylvania2. La stand va exista un panou cu Castelul Bran şi cu personajele din desenul animat. Toţi vizitatorii care-şi fac o poză în faţa panoului cu Castelul Bran şi o pun pe Twitter cu hashtag-ul #visithotelt pot caştiga premii oferite de Sony Pictures şi ANT.

Vizitatorii care trec pe la standul României vor putea participa zilnic la tombole ce au ca premii bilete de avion spre România oferite de compania aeriană Blue Air.

Produse bio tradiţionale româneşti vor fi servite vizitatorilor pe parcursul celor patru zile de târg.

"În 2016 nu trebuie să mai existe turist în Marea Britanie sau oriunde altundeva în lume care să nu fi aflat de Transilvania şi care să nu-şi dorească să ne viziteze măcar o dată. Iar dacă vin în Transilvania îi invităm să-şi extindă sejurul pentru că România are multe de oferit în toate zonele sale geografice", a declarat reprezentantul ANT la Londra, Răzvan Marc.

În prim plan

Precizări cu privire la existența unui număr suficient buletine vot la alegerile pentru Parlamentul European și Referendumul Național din 26 mai 2019

26.05.2019

Ambasada României în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord precizează că buletinele de vot, atât cele pentru alegerile pentru Parlamentul European, cât și cele pentru…

Modelele buletinelor de vot ce vor fi utilizate la referendumul naţional din data de 26 mai 2019

23.05.2019

Modelele buletinelor de vot ce vor fi utilizate la referendumul naţional din data de 26 mai 2019 …