Asistenţă şi servicii consulare pentru…

Înregistrarea voluntară la ambasadă

Ministerul Afacerilor Externe recomandă cetăţenilor români care se află în Marea Britanie să îşi înregistreze, în mod voluntar, prezenţa în zonă, la una din misiunile diplomatice/oficiile consulare ale României, pentru a putea fi contactaţi în situaţii de urgenţă.

Înscrierea va fi realizată strict în baza liberului consimţământ, iar datele vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile Legii 677 din 21 noiembrie 2001.

Pentru înregistrare, vă rugăm să descărcaţi formularul tip. După completare, formularul trebuie depus la misiune.

Date fiind natura şi scopul înregistrării, NU se vor percepe taxe consulare pentru efectuarea înregistrării.

Atunci când ne aflăm în străinătate, fiecare dintre noi trebuie să fie conştient de faptul că oriunde în lume există riscuri de securitate, motiv pentru care trebuie să ne asigurăm, în mod individual, măsurile de precauţie necesare pentru putea avea o şedere cât mai plăcută şi lipsită de griji. 

   

Comunicat de presă privind impactul invocării art. 50 din TUE asupra comunităţii româneşti din Regatul Unit

21.03.2017

Invocarea, de către guvernul britanic, a articolului 50 din Tratatul Uniunii Europene, permite iniţierea negocierilor privind retragerea Regatului Unit din Uniunea Europeană, dar nu presupune o…

Q&A – teme de interes în context Brexit

21.03.2017

1. Condiţii de muncă Q: Cum obţin card de muncă? A: Începând cu 1 ianuarie 2014, cetăţenii români se bucură de aceleaşi drepturi pe piaţa britanică a muncii ca şi toţi…

Vizita ambasadorului României la Cardiff (26 - 27 martie 2017)

28.03.2017

În perioada 26-27 martie a.c. ambasadorul României în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, Dan Mihalache, a efectuat o vizită de lucru la Cardiff, în Ţara Galilor. Din…